| | | | |

Zgomot de petrecere. Înainte de deschidere

Dacă sunteți o firmă care vrea să organizeze nunți sau evenimente, sau aveți în vedere deschiderea unui local de nunți, faptul că măcar citiți acest articol înseamnă probabil că ați intrat în procesul de planificare.

Scopul acestui articol este de a vă îndruma cum să abordați problema zgomotului pentru a vă oferi cele mai bune informații pe care le-am cules sau pe care le-am experimentat în peste 20 de ani de măsurări acustice.  Scriu acest articol în calitate de consultant acustic care a realizat evaluări de zgomot și planuri de gestionare a zgomotului pentru o serie de locații de nuntă care sunt în deplină înțelegere cu vecinii lor.

Nu voi discuta acum despre măsurile specifice de control al zgomotului pe care le puteți utiliza, există o mulțime de alte articole care tratează acest subiect. Fiți atenți însă, măsurile de care aveți nevoie sunt specifice fiecărui loc, așa că nu vă lăsați păcăliți crezând că puteți copia ce găsiți pe internet și lipi tot într-un plan de gestionare a zgomotului pe câteva pagini și că acest lucru va rezolva problema și va face ca zgomotul să dispară.  Cu siguranță zgomotul nu va dispărea și va trebui să realizați măsurări acustice și planuri de acțiune pentru reducerea zgomotului, din acest motiv, ar trebui să apelați la un consultant în acustică.

Să începem. Doriți să deschideți un local de nuntă, să ne punem următoarea întrebare.

Pot să merg mai departe și să organizez nunți, iar apoi să mă ocup de problemele legate de zgomot dacă/când primesc o plângere pentru zgomot?

Sper că citiți acest articol înainte de să fi organizat nunți sau alte adunări în masă în incinta dumneavoastră.  Motivul pentru care spun acest lucru este că procesul de obținere a autorizației de funcționare este mult mai ușor dacă luați în considerare impactul fonic înainte de a vă face planurile. Odată ce sosesc pe adresa primăriei primele plângeri, costurile devin din ce în ce mai ridicate. Toate costurile!

Din experiență, acest lucru nu se întâmplă adesea.  Cei mai mulți dintre clienții cu care am avut de-a face au venit la Enviro Consult pentru că au mers mai departe cu planurile lor, au organizat nunți și acum au avut o plângere privind zgomotul care a alertat autoritățile locale… ceea ce mă duce la o altă întrebare.

Este nevoie de autorizație de funcționare pentru a organiza recepții de nuntă într-un cort?

În majoritatea cazurilor, da.  Corturile pot fi ridicate fără autorizație de construire pentru o perioadă de până la 28 de zile pe an ca structură temporară.  Acest lucru poate limita operatorii la câteva evenimente, deoarece cele 28 de zile includ și timpul necesar pentru montarea și demontarea cortului.

Dacă intenționați să transformați un hambar vechi într-un loc de desfășurare permanent, veți avea nevoie, de asemenea, de o autorizație de funcționare și, eventual, de o autorizație de construire.

Nu uitați că trebuie să vă gândiți, de asemenea, la licențele necesare pentru a avea muzică live pe proprietatea dvs.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.